środa, 30 kwietnia 2014

ŻŁÓB


To nieelegancko porównywać europosłów i kandydatów do świni.
Czynimy to, być może bezwiednie pisząc,że im chodzi tylko o koryto.
Wydaje mi się,że do naszych europosłów i kandydatów na europosłów,
oczywiście niektórych  bardziej pasuje określenie osioł,a osioł spozywa
pokarm nie z koryta a ze żłobu.Konkludując,startującym w wyborach
nie chodzi o koryto a o żłób.

Przyznaję się,że po raz ostatni piszę krytycznie o kandydatach
którzy mają nadzieje dopchać się do żłobu.Jak przypuszczam, że nie
tylko ja ale spora,a może nawet przeważająca część społeczeństwa
gdyby miała szansę na taką "fuchę" natychmiast zapomniałaby
o skrupułach i wypominaniu obecnym kandydatom,że im chodzi
jedynie o żłób.

Tak więc,wszyscy kandydaci na europosłów którzy robią to dla
kasy mają moje błogosławieństwo.
Wielki wpływ na zmianę mojej decyzji miał "wielki" przynajmniej
gabarytowo,dawny europoseł PiS a obecnie kandydat na posła
z list PO , Michał Kamiński.
Jak przeczytałem jego dossier finansowe od startu do EP, aż do
chwili obecnej zrozumiałem,że jedyna droga od "zera" do milionera
wiedzie przez Parlament Europejski.
Nie będę wymieniał dóbr jakie miał startujący "'gołodupiec",
Michał  Kamiński  z obecnym stanem posiadania "milionera"
Kamińskiego. Twierdzenie,że pierwszy milion należy ukraść,
w przypadku europosła się nie sprawdza,on ten milion a może
więcej zarobił,powiedzmy uczciwą pracą na rzecz dobrobytu
swoich rodaków,Polaków.

Ponieważ w tych wyborach,już nie mam szans wystartować,
dlatego jeżeli jakaś partia,wszystko jedno jaka zechce mnie
umieścić jako swojego kandydata to oświadczam,że zmienię podobnie
jak mój bohater poglądy na takie, jakie sobie życzą.Za pięć lat,jak dożyję
i tak będę młodszy od obecnego najstarszego kandydata ,senatora Kutza.
Deklaruję,że 10% zarobków przeznaczę na darowiznę dla partii
która zechce łaskawie dać mi 1 na swojej liście i sfinansować
kampanię. Jestem, podobnie jak Kamiński na starcie "gołodupcem"
a moim marzeniem jest choćby na krótko zostać milionerem.

                             http://www.liiil.pl/promujnotke

9 komentarzy:

  1. Klik dobry:)

    Bob, na co Ci to? Lepiej skoczyć pod osłoną nocy do jakiegoś banku. ;) Będzie milion, a nie zostanie się ani świnią, ani osłem. :)

    Zresztą zamiast kraść jako dyrektor, fabrykant, sekretarz czy inny prezes lepiej już kraść par excellence jako złodziej. Tak jest chyba uczciwiej." /film "Vabank", Henryk Kwinto/.

    Milion pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrabowanie banku nie wchodzi w rachubę.
      Urząd Skarbowy zaraz się przyczepi skąd biedny emeryt
      nagle ma "bańkę". Parlament Europejski oprócz pensji gwarantuje
      również bezpłatna opiekę lekarską a za 5 lat zapewne będę jej
      potrzebował.To nie jedyny bonus.Za każdy rok w EP dostaje się
      ekstra 25 kawałków,no i unijna emerytura.
      Zostanie "osłem" wart jest tej kasy.
      Milion,ze sporym ogonkiem,oczywiście finansowym ,pozdrowień.

      Usuń
    2. Nie przyczepi się. Wystarczy przedłożyć sfałszowane zaświadczenie, że wygrałeś w kasynie.

      Usuń
    3. Ach ,prawda zapomniałem i "szczęściu" Piskorskiego.
      Pomyślę,jak zgodzisz się na współpracę.Sam nie dam rady.
      Łup dzielimy 50:50.

      Usuń
    4. Zgadzam się na 55:45. O dziesięć procent więcej należy mi się za pomysł.

      Usuń
    5. Za uchronienie Ciebie od zostania osłem nie policzę :)))

      Usuń
    6. Oferta kusząca ze względu na wspólniczkę
      ale muszę to przemyśleć.

      Usuń
  2. Bob masz mój głosy mojej całej rodziny,tylko rzuć ;kurzenie; bo nie dociągniesz do wyborów,końskiego zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przyszłe głosy ,mam nadzieję ,że za 5 lat rodzina Ci się
      powiększy i głosów będzie więcej niż obecnie.
      Od ponad roku,dbam o swoje zdrowie i "kurzę" jedyne
      e papierosy z 11% zawartością nikotyny o smaku "Caffe' Latte".
      Pozdrawiam.

      Usuń

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.