wtorek, 22 grudnia 2015

KUKIZ


Poseł Paweł Kukiz założyciel trudnej do klasyfikacji formacji,"Kukiz 15".
Również jako człowiek,artysta,muzyk,polityk trudny do rozszyfrowania.
Katolik a popełnił utwór "ZCHN się zbliża" pisząc własny tekst do kościelnej
pieśni.Czasem się tego wypiera twierdząc,że to szatan spłodził ten tekst.
Może go krzywdzę ale wydaje mi się,że nienawidzi ludzi,szczególnie tych
z którymi się różni poglądami politycznymi.
"Jak ja was kurwy nienawidzę" pisze  w utworze " Virus sLD" będąc członkiem
komitetu wyborczego  kandydata na prezydenta D.Tuska,chociaż dziś twierdzi,
że zawsze był anty systemowcem.
Na rok przed wyborami wydał solową płytę którą można uznać za definicję
jego poglądów:
„Jestem moherem, oszołomem,
Nazistą, świnią, homofobem
Zdrajcą, agentem, pomyleńcem,
Wrogiem dla Rosji i Unii Europejskiej
Dlatego nie można się dziwić jego niepełnej,ale mimo wszystko współpracy 
z PiS.To tyle,w wielkim skrócie i artystycznej przemianie Kukiza.
A teraz zajmiemy się polityką.
Kukiz,co mi się podoba,mówi to co myśli a ostatnia wypowiedź o finansowaniu
demonstracji KOD narobiła sporo szumu i żądań, rzekomo pomówionych
stron. przeprosin od Kukiza.Wartą ją zacytować aby czytelnicy mieli jasność,
że to nie Kukiz jest pomysłodawcą tej teorii a jedynie jej propagatorem.

"Podobno to jest jakoś z zewnątrz finansowane, z tego co czytałem ostatnio.
150 milionów złotych mają tu rzucić Żydzi, mówię żydowski bankier,
na finansowanie… Czytałem dzisiaj."

Jako jedno ze źródeł informacji Kukiz podał ;"Jakiś bankier"
http://www.bankier.pl/forum/temat_soros-daje-150-mln-na-walke-o-demokracje-w-polsce,19192273.html
Niestety z tego portalu tekst został usunięty ale udało mi się dotrzeć
do innego źródła.
Niestety nie mogę potwierdzić wiarygodności tego tekstu
ale zachęcam do przeczytania:
"http://amerbroker.pl/?go=content&action=show&id=176

Nie jestem zwolennikiem posła Kukiza a tym bardziej PiS, ale odrobina
obiektywizmu i wyrobienie sobie własnej opinii,mam nadzieje nikomu
nie zaszkodzi.

                                     http://www.liiil.pl/promujnotke

1 komentarz:

  1. Kukiz to typowy psychopata, bardzo paskudny gość i tyle.

    OdpowiedzUsuń

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.