piątek, 3 lutego 2017

PSYCHIKA

Znalezione obrazy dla zapytania PSYCHIKA ZDJĘCIA MEMY

W pierwszym półroczu 2016 roku,w czasie rządów PiS,Polacy wzięli aż
9,5 miliona dni wolnych od pracy z powodu zaburzeń psychicznych.
ZUS zapłacił za to prawie 6 miliardów złotych.
Gdybym był złośliwy,a taki jestem to mógłbym pomyśleć,
że wpływ na zwiększonego "bzika" moich rodaków,a może i mojego,
ma obecna władza.
Zapewne przyczyny występujących schorzeń psychicznych mają
również inne podłoże ale ja skupię się na wpływie rządu na zdrowie
Polaków,w tym moje.

Jak mogę nie dostać pierdolca kiedy zapoznaję się z rozkazem szefa
wojskowej logistyki, generała brygady Dariusza  Łukowskiego.
Oto fragment:
"Dowódcy wojskowi mają wyegzekwować od podległych im żołnierzy
znajomość Hymnu Polski oraz Pieśni Reprezentacyjnej Wojska Polskiego,
a także ich głośnego odśpiewywania podczas uroczystości
"patriotyczno-religijnych"".
Proponuję do chóru WP  śpiewającego a capella ,dołączyć ministra
Macierewicza i złotego medalistę Misiewicza przyjmującego honory
które zgodnie z regulaminem, mu się nie należą,a żołnierze oddają je
ze strachu aby nie podpaść i zmarnować szanse na karierę.

A je myślałem,że Wojsko ma inne zadanie,nie mniej patriotyczne
jak występy artystyczne, patriotyczno-religijne.

A na Pomorzu powstał,poświęcony zgodnie z ostatnią modą,
żłobek z tablicą pamiątkową na cześć  A.Macierewicza.


Muszę mieć kłopoty z psychiką skoro na poniższym zdjęciu widzę Misiewicza
Znalezione obrazy dla zapytania PSYCHIKA ZDJĘCIA MEMY

Niestety,jako emeryt nie mogę iść na chorobowe ale leczyć się muszę
terminy do psychiatrów w Krakowie od 3 do 75  DNI.SUPER!,

                                         http://www.liiil.pl/promujnotke


5 komentarzy:

  1. W moim przypadku najlepszy będzie weterynarz. Płacić trzeba, ale za to kolejek nie ma i człowiek solidny.
    Darek_lask

    OdpowiedzUsuń
  2. A może cała ta sztuczna epidemia ma na celu udowodnienie iż choroby psychiczne to przypadłość całej populacji,a nie tylko szefów MONu.Jeśli
    ktoś ma inne zdanie,to chciałbym przypomnieć,że Sz.Antkowi i tak należy się palma pierwszeństwa.Na wszelki wypadek konkurencji odebrano klamki.Tonette.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też psychika siada, z tym, że "rzuca mi się na uszy". Tembr głosu niektórych "władców" jest nie do wytrzymania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do posiadaczy wątpliwej reputacji ludziska niechętnie się tulą. Kiedy zapyta taki;
    -Pomóc ci?-najczęściej odpowiadamy;
    -E, nie. I bez twojej pomocy mam dosyć problemów.
    Macierewicze, Błaszczaki, Ziobry...długa lista-samą tylko deklaracją ,,pomocy'' wywołują alarmowy stan mobilizacyjny organizmu. Homeostaza zachwiana; przyśpieszone tętno, wybałuszone oczy, paraliżujące fobie. Dopada nas stres.
    Sadząc po liczbie godzin niewydolności psychicznej Polaków w ubiegłym roku, rządzący bardzo skutecznie wprowadzali nas w stan mobilizacyjny. Tu obiecają poprawę, tam już zmienili na lepsze-aczkolwiek nie doprecyzowano komu. Rozerwą Kurskim, podbudują pobytem wojsk Wuja Sama nad Wisłą, wyrwą cię znad przepaści krokiem do przodu. I już wiesz, że dla twojego dobra będziesz mniej wolny. Za to p o w o l n y. W a d z y.
    Na tym polega cały widz. Nauczyć posłuszeństwa tak, by utrzymywać elektorat w stanie stresu, nie dopuszczając do wybuchu.

    Na audiencji Aleksandra II jeden z czynowników popuścił w rajtroki z wrażenia. Dowiedziawszy się o tym car hojnie wynagrodził za wiernopoddaństwo.
    PiS dorobił się takich zestresowanych już 35% narodu. Płacą za to spore sumy, ale i zyskują.
    ,,Żeby zyskać, trzeba najpierw coś stracić''-nauczał pewien rabin. W Konstancinie.
    Scyzoryk

    OdpowiedzUsuń
  5. Bob. Wprowadziłeś mnie w błąd. Albo już tak licho z moją kiepełą, że muszę dwa razy przeczytać, żeby raz zrozumieć.
    No, jakże się ucieszyłem, gdy dotarłem do wiadomości ,,Macierewicz w żłobku''. Pomyślałem; To najodpowiedniejsze miejsce dla zuchowiątka Antuśpana. Współczułem tym 20 żłóbkowiczom, których Antek mógłby przerobić na żłobów. Ale jaki zysk z od ten tego się od 38 milionów już przerobionych? Układałem w myśli suplikę do dzieciaczków o wykazanie poświecenia, czego ojczyzna im nie zapomnie.
    I za drugim czytaniem tropnąłem się, że wprowadziłem się sam w błąd. Antuśpan został patronem przedszkola w Czarnem. Tym sposobem udowodnił znaną myśl;
    ,,Dowodzi, że król Herod
    dobroczyńcą jest dla sierot''.
    Naszła refleksja. Jeśli Macierewicz swoją obecnością wśród 25 dzieciaczków miałby doprowadzić do wychowania tyluż własnych klonów, to...niech lepiej wisi na tej tablicy. Powieją zmienne wiatry historii zwieją ten dokument tabula rasa.
    Scyzoryk

    OdpowiedzUsuń

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.