sobota, 24 października 2015

GŁUPOTY

Lewandowski może mieć problemy za alkohol na Narodowym. "Czynności wyjaśniające"

Od północy trwa cisza wyborcza,za jej złamanie kara maksymalna 5 baniek.
Polska należy do 15 państw UE w których obowiązuje cisza wyborcza,
co ciekawe ta cisza obowiązuje tylko  na terytorium Polski.
Artysta Kukiz i kandydat na posła daje koncert w Londynie i tam może
agitować,co znając jego temperament na pewno uczyni,i nie poniesie z tego
tytułu żadnych konsekwencji.
Mógłbym i ja przygotować "agitkę" zachęcającą do głosowania na bliską mi
partię bo moje notki publikuję z poza terytorium Polski a na dodatek w tym
państwie nie obowiązuje cisza wyborcza.Nie zrobię tego bo po pierwsze
nie jestem Kukizem a po drugie nie mam czasu ani ochoty włóczyć się po
Sądach i udawać że,nie jestem wielbłądem
SLD w 2014 r.przygotował projekt ustawy dotyczący zniesienia tego absurdalnego
wymogu ale cisza wyborcza nadal trwa.

Lewandowski,Robert,kapitan reprezentacji Polski może mieć problemy związane
ze spożywaniem alkoholu w miejscu publicznym.Problem jest taki że,
przepisy nie definiują czym jest miejsce publiczne.Jakiś dureń złożył donos
na Policję a Policja musi reagować chociaż jak już wcześniej wspomniałem
definicji prawnej "miejsca publicznego" nie ma.

Z "miejscem publicznym" sprawa wygląda podobnie jak z "niewielką ilością".
Chodzi oczywiście o narkotyki a w szczególności o marihuanę.
Dla jednego sędziego 1 gram będzie ilością za która nie skaże posiadacza
dla innego 0,9 grama będzie przekroczeniem "niewielkiej ilości" i skarze
delikwenta,przeważnie młodego utrudniając mu start życiowy na "zielonej
wyspie" a ułatwiając decyzje do podjęcia startu na Zielonej Wyspie.

Często wspominamy filmy ośmieszające czasy peerelu,Gdyby Bareja dożył
do czasów III RP tematów na jej ośmieszenie w swoich filmach miałby
dużo więcej.Czy picie alkoholu w domu publicznym-burdelu jest złamaniem
prawa czy nie w świetle obowiązujących przepisów?

                                           http://www.liiil.pl/promujnotke


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.