piątek, 11 lutego 2022

PATRIOCI i IDIOCI

 

Wydawało mi się, że Donald Tusk jest mądrzejszy. Niestety myliłem się.

Sądziłem że decyzja  o powrocie do polskiej polityki, podobnie jak strategia dotycząca pokonania PiS została dokładnie przemyślana i opracowana. Niestety, to w dalszym ciągu kontynuacja strategii "totalnej opozycji". Tusk wszedł w buty Kaczyńskiego "wina Tuska i kontynuuje tą politykę zmieniając jedynie nazwę partii. Wszystkie nieszczęścia są winą  PiS i Zjednoczonej Prawicy. To są wg Tuska idioci a on i jego partia to patrioci. To właśnie ci patrioci, o czym pisałem niedawno wstrzymali się od głosu w czasie sejmowego głosowania nad Funduszem Odbudowy. To właśnie ci, dziś gardłujący patrioci krytykowali szczególnie Lewicę, zarzucając jej kolaboracje z PiS-em.

To nikt inny tylko Tusk  oświadczył po powrocie z Brukseli, że wszystko załatwił  i Polska otrzyma należne jej pieniądze. To nie rząd nie chce tych pieniędzy tylko UE ich nie daje stawiając co chwilę nowe żądania. "Chcą zagłodzić Polskę" jak to powiedziała jedna z euro-posłanek.

Nie jestem do końca przekonany, o tym że, wypłatę pieniędzy z Funduszu Odbudowy można powiązać z łamaniem praworządności w Polsce. Pieniądze nie są dla partii rządzącej ale dla społeczeństwa które ucierpiało i cierpi nadal w czasie pandemii.

Jedyna myśl która mi się nasuwa to taka, że brak tych pieniędzy może zmienić sytuację polityczną w naszym kraju. Ale czy wtedy będzie lepiej. Trudno powiedzieć. Jak mnie Bruksela nie zagłodzi to w odpowiednim czasie o tym napiszę.

http://www.liiil.pl/promujnotke

1 komentarz:

  1. Emeryci mówią, że D. Tusk załatwił im 14 emeryturę.

    Jak tylko sondaże wskazały, że emeryci najwyższym zaufaniem darzą Tuska, pyk i jest 14 emerytura, która nie była zaplanowana.

    OdpowiedzUsuń

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.