poniedziałek, 20 czerwca 2016

"SKURWYSYNY"

Europoseł Platformy Oszustów  Adam Szejnfeld opublikował list
jaki rzekomo otrzymał od wyborcy.Krytyka PO i Komorowskiego nie jest,
czy nie była prowadzona przez internautów twierdzi autor listu
Cytat :
"Cały czas PO i Komorowski są krytykowane
i obśmiewane, nie przez internautów, a przez wynajętych skurwysynów".

Analizując cały list internauty dochodzę do wniosku,że albo europoseł
ma nierówno pod sufitem albo nie wyszedł jeszcze ze wstrząsu
pourazowego po przegranych wyborach prezydenckich i parlamentarnych
i nie do końca wie co czyni.
Ponad rok temu :1 czerwca 2015 8:15
Szejnfeld cytuje list wyborcy PO. Dudę wspierały "wynajęte skur....ny"


adam



A po roku i 18 dniach -  "powtórka z rozrywki".

Ponieważ nie lubię jak ktoś posądza moją 90 letnią Mamusię o złe
prowadzenie oświadczam,że krytykowałem i będę krytykował
Platformę Oszustów chociaż nikt mnie nie wynajął do tej roli.
Robiłem i będę dalej to robił z przyjemnością, bo na to zasłużyli.


                                     http://www.liiil.pl/promujnotke


1 komentarz:

  1. Pamiętam z dzieciństwa odzywki; To on zaczął! On się bije! Ja nic nie zrobiłem!(?)
    Jak widać politycy nie wyrośli z krótkich majtasów i piaskownicy. A ,,Ja nic nie zrobiłem'' jest kwintesencją uosabiającą PO.
    Nie będę podawał w wątpliwość konduity matki Adama, ale przed uwagą; ,,buca urodziła i na abderytę wychowała''-nie mogę się powstrzymać. Żeby buc chociaż zreflektował się ( nie może być ,,sk...synami'' jedna trzecia narodu), żeby uderzył w piersi za własne przewiny (roztrwonienie majątku narodowego)-nic z tych rzeczy. Abderyta. Tylko ,,Oni nas biją'' czyli ,,sk...syny''.
    Jak pamiętam ostatnie kampanie wyborcze każda ze stron, dla podrasowania piaru, brzytwy się chwytała. Werbunek trolli, hejterów i tzw. cyngli zafałszowujących rzeczywistość na sposób Hasbary, był zjawiskiem powszechnym. Akcje premier Kopacz (werbunek za państwowe pieniądze 50-hejterów) oraz Kidawy-Błońskiej (wychowywanie trolli dla PO)-koleżanek Szejnfelda-były znamienne dla akcji brzytwa. Moralnie obnażały hipokryzję elit politycznych ogarniętych żądzą władzy i płynących stad profitów. Legislacyjnie nadużywały paragrafów. I tak jakoś niezgodne z zaklęciem ,,Tak mi dopomóż bóg''. Ale były skuteczne. Dla Dudy i PiS. Bo-mimo wszystko-za pisiorami oraz Dudusiem hejtowali ideowcy. Za platfusami groszoroby. Za srebrniki albo inny jurgielt.
    I w tym stanie rzeczy ,,buc na abderytę wychowany'' będzie źdźbłami w oczach innych szantażował, nie dostrzegając belki we własnych. Bardzo musi boleć ryj od koryta odcięty, skoro ucieka się do kloacznych inwektyw. To zakrawa na pomieszanie zmysłów.
    Pamiętam też ze wsi kieleckiej lat 50-tych judaistę zwanego przez tamtejszą społeczność ,,Moszki''. I jego spokojną replikę na próby poniżania określaniem ,,Ty sk...synu''.
    -A czemu ja, a nie ty?
    Bucowi Szejnfeldowi odpowiedzieć należałoby tym samym.
    ,,Czemu cię mać z pały nie zlizała''.
    Scyzoryk

    OdpowiedzUsuń

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.