poniedziałek, 31 stycznia 2022

WOŚP





Niewiele jest takich dni w roku w którym, ludzie stojący po przeciwnych stronach barykady politycznej jednoczą się ,aby wziąć udział w tym, niespotykanym gdzie indziej wydarzeniu jakim jest WOŚP.

Dlatego z niesmakiem przeczytałem informację, którą publikuję poniżej.


 Patryk Miś

@PATRYKMIS

Starszy pan w pociągu poprosił, żebym wrzucił jego bardzo ciężką walizkę 

na górną półkę. Zrobiłem to. Pan wyjął portfel i chciał mi dać aż 10 zł 

„za fatygę”. Odmówiłem, mówiąc, że ja nie potrzebuje i żeby dał na WOŚP. 

Powiedział, że na Owsiaka to on nigdy nie da. 

Zdjąłem walizkę.


WOŚP, to akcja dobrowolna i nikt nie powinien nikogo zmuszać do uczestniczenia w zbiórce pieniędzy na szczytny cel jakim jest pomoc rzeczowa dla różnych ośrodków medycznych.

Pan Patryk Miś, podobno wydawca czy redaktor portalu internetowego ONET zachował się po chamsku w stosunku do starszego człowieka. Publikując tą informację potwierdził, że delikatnie mówiąc, oszczędnie gospodaruje rozumem, jeżeli w ogóle ten rozum posiada.                

Wypada jedynie mieć nadzieję, że zarówno on jak i jego przełożeni przeproszą za ten godny ubolewania incydent.

Ta historia nie jest dobrym przykładem promowania WOŚP.


                                             http://www.liiil.pl/promujnotke

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.