piątek, 11 sierpnia 2017

PREZES

Zdjęcie użytkownika Krajowy Sekretariat Emerytów I Rencistów NSZZ "Solidarność".

Można Kaczyńskiego nie lubić,wyśmiewać jego przywary ale jedno
można śmiało stwierdzić - Prezes ma łeb nie od parady.
Widząc,że zainteresowanie protestami związanym z kolejnymi miesiączkami
słabnie,już wykombinował kolejne preteksty aby podtrzymać spór z opozycją
zarówno parlamentarną jak i uliczną.
Odszkodowanie wojenne od Niemiec,to strzał w dziesiątkę,bo kto by ni chciał
chociaż parę dolarów uszczknąć z tego odszkodowania.Tak więc poparcie
dla repasacji wojennych jest duże.Co prawda niektórzy twierdzą,że już dostaliśmy
małe co nieco ale to ubecy,komuniści drugi sort ,mordy zdradzieckie i kanalie.
Partyjni przedstawiciele opozycji zarówno sejmowej jak i pozaparlamentarnej
maja dylemat,bo niezależnie od tego jak się zachowają to "dupa zawsze będzie
z tyłu".

Nowy front nie wymagający comiesięcznej obecności i powielenia przemówień
o tym,że prawda o zamachu smoleńskim zostanie udowodniona to pomniki.
Jeszcze 8 intensywnych prac Komisji i dowody zostaną przedstawione
a przy okazji architekci już zacierają ręce na wieść o konkursach na pomniki
upamiętniające zamach w Smoleńsku  w głównej mierze przedstawiające
 prezydenta 2000 lecia,brata prezesa - Lecha Aleksandra Kaczyńskiego.

Jak widać po twarzach prezesa i jego otoczenia,żałoba ma się ku końcowi
a zadowolenie aż promieniuje,oślepiając opozycję która nie ma pomysłu
jak się, przed tym oślepiającym promieniowaniem,ochronić.


          Znalezione obrazy dla zapytania zdjęcia z obchodów 88 miesiecznicy
                          Pogrążeni w radości żałobnicy.

                                           http://www.liiil.pl/promujnotke


7 komentarzy:

  1. Klik dobry:)
    To promienne zdjęcie to naprawdę z religijnej uroczystości żałobnej? Nie wierzę. Może z Walentynek albo zabawy sylwestrowej? ;) :)))

    Ach... tyle niewiarygodnych rzeczy się dzieje... że człowiek własnym oczom i uszom nie wierzy. :)))

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to kolejna miesięcznica "ku pamięci" pogrążonych
      w "żałobie",po stracie bliskich członków PiS.
      Burzowo pozdrawiam.

      Usuń
  2. Wspaniałomyślność Kaczu-Kaczu powala. Pozwoli wytchnąć ludziom i w i e k o m. (Czemu nie przed ekshumacjami?). Poświęcenie godne właściciela k o t a pozwalającego na resekcję wątroby, żeby nakarmić pupila. Nie, nie własnej. Suwerena.
    Prezes ogłosił klimakterium.
    Tak, tak. Starość nie radość. Sił ubywa a czas tyka. Jego też. Ustaje czynność gonad i układ nerwowy w zaniku. Albo odwrotnie. Należy zdyskontować to, co nieuchronne przedstawiając jako akt dobrego serca w a d z y.
    -No, przecież-zaczął mój sąsiad zza płota-kiedyś musiał zacząć pracować na szacunek ,,po''. Nie okazują mu go za życia (Pisiory? Niech nie szanują, byle się bali), to może wspaniałomyślnością teraz coś ugra. Jak się uda fortel. Może umęczony ulicznymi jasełkami naród wybuduje pomniki dla świętego spokoju bliźniakom.
    Będzie miała co następna władza ,,dekomunizować''.
    Scyzoryk

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam serdecznie i CZUWAJ !

    Z dużym zainteresowaniem przeczytałem tą Waszą dyskusje.
    Swoje przemyślenia oparte o fakty opublikowałem na swym koncie na faceboku. Jeżeli Was to interesuje to zapraszam Ponieważ wracam do szpitala dopiero 21 sierpnia to postaram się umieścić tekst polityczno - historyczny na temat wojny 1920 roku.
    Tekst jest zbyt długi by go tu umieścić. Moje Konto na fejsie jest na moje imię i nazwisko, czyli Mirosław Galczak.

    pozdrawiam serdecznie i CZUWAJ Mirek

    OdpowiedzUsuń
  4. Są dwa konta na fb- Mirosław Galczak.
    Jak przypuszczam po pozdrowieniu "Czuwaj" to jesteś emerytem.
    Mam nadzieję,że dobrze trafiłem,
    Pozdrawiam i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Bob !
    Rzeczywiście jestem emerytem. Mam 84 lata i 14 zdiagnozowanych chorób.Prawdopodobni żyję dlatego,ze walczą ze sobą o moje życie dwie choroby: zanik wydajności płuc, oraz rak. Najgorsze chyba jest to,że aby się nie udusić muszę minimum 17 godzin spędzać pod aparatem tlenowym.
    Jestem dzieckiem wojny, wychowankiem a następnie pracownikiem odbudowującym, rozbudowującym i przebudowującym "okupowany Kraj".
    Byłem świadkiem i dość często uczestnikiem wszystkiego co się działo.
    A to przywitanie i pożegnanie CZUWAJ wynika po prostu z tego, że byłem członkiem a następnie instruktorem ZHP.
    Byłem i jestem stałym Twoim czytelnikiem i dla tego trafiłem na blogi Dziewczyn

    Serdecznie pozdrawiam Mirek

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż,wypada mi życzyć tylko zdrowia fizycznego
    bo umysłowe jest nadal na wysokim poziomie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.