niedziela, 9 sierpnia 2015

RADOCHA

Jarosław Kaczyński /Tomasz Urbanek /East News

Jak przypuszczam, tak mógł cieszyć się J.Kaczyński z "autorskiego" opracowania
list wyborczych przez p.o. przewodniczącą Platformy,premier Kopacz.
Krótko mówiąc,pomieszanie z poplątaniem,ukrywanie niektórych osobników
(Arłukowicz) na miejscach ostatnich przenoszenie znanych w swoich regionach
od wielu lat polityków do innych regionów (Schetyna) ma dać Platformie sukces.
Oczywiście nie sukces w postaci wygrania wyborów bo to w zasadzie jest niemożliwe.
Chyba że, parafrazując Michnika, Kaczyński przejedzie nie jedną a dwie zakonnice
i dodatkowo zamiast udzielić pomocy dokona podwójnego gwałtu na rannych
dziewicach. Niektórzy skompromitowani politycy,sami ?,bądź przymuszeni wycofali
się z kandydowania.Sikorski który po odejściu z funkcji marszałka deklarował że,
będzie jedynką w Bydgoszczy, jest zerem w polityce."Emigrantem IV RP"

"Zawinąć rękawy i ruszyć do roboty - to jest mój plan"-powiedziała Kopacz

Nie sadzę aby zaniechania 3 lat i 9 miesięcy a w przypadku poseł Kopacz
i innych zbijających bąki przez 7 lat i 9 miesięcy. udało się to nadrobić do wyborów.
Niezadowolenia  z "autorskiego" kształtu list nie kryją prominentni przedstawiciele
PO - Paweł Zaleski:"Mam nadzieje na wzmocnienie Platformy,ale z panami
Kamińskim i Giertychem nie odzyskamy zaufania Polaków.
Jestem przekonany że "autorskie" pomysły Kopacz są w rzeczywistości pomysłem
spin-licencjata  M.Kamińskiego.Wg,mnie bardzo złym pomysłem.

Już po "Bulu" ,#Kolej na Ewę#.To najprawdopodobniej ostatni autorski pomysł
p.o.przewodniczącej Kopacz.Po przegranych wyborach parlamentarnych,przegra
wybory na szefową partii.Ktoś przecież przegrać musi, #Kolej na EWĘ#,autorkę
list i sprawczynię,mam nadzieje,sromotnej klęski Platformy Oszustów.

Chłodniej niedzieli!

                                                   http://www.liiil.pl/promujnotke


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.