piątek, 21 sierpnia 2015

HIPOKRYCI


                 
Nie darzę szacunkiem ludzi którzy w życiu publicznym dotyczącym wiary
kierują się zasadą "Panu Bogu świeczkę a diabłu ogarek".
Wyrazistym przykładem takiego dwulicowego postępowania jest między innymi
premier polskiego rządu Ewa Kopacz.

Nie tak dawno premier Kopacz straszyła społeczeństwo wizja państwa wyznaniowego.

                           "Nie chcę żyć w republice wyznaniowej"
               -ostrzegała społeczeństwo przed powrotem PiS do władzy.

W związku z tym mam pytanie w jakim państwie żyjemy przez ostatnie 10 lat.
2 lata rządów PiS i 8 lat PO.O dotacjach.wspomaganiu wiadomego"muzeum"
utrzymaniu katechetów,kapelanów z jednostkach wojskowych które zostały
zlikwidowane o błyskawicznych awansach kapelanów ze stopnia porucznika
na stopień generała i innych nieprawidłowościach w stosunkach Państwo -
Kościół wiadomo nie od dziś.

Nasi politycy,reprezentujący nas Polaków o różnych wyznaniach lub
niewierzących w spotkaniach oficjalnych powinni zachować umiar.


Bildergebnis für Komorowski w Watykanie zdjecia
Prezydent Komorowski w "Hołdzie Watykańskim

Bildergebnis für zdjęcia z wizyty Kopacz w Watykanie

Kobieta-premier polskiego rządu na kolanach prosi p modlitwę za upadająca partię.

Bildergebnis für zdjęcia z wizyty Kopacz w WatykanieBildergebnis für zdjęcia z wizyty Kopacz w Watykanie
Dla porównania: premier -Kopacz-kanclerz Merkel i prezydent Putin


Bildergebnis für Kopacz z wizyta w Watykanie
W tej galerii obłudników,hołdowników,całuśników,nie może zabraknąć
mojego ulubieńca - Michała Kamińskiego.

                                          http://www.liiil.pl/promujnotke
                         
                                           
   

4 komentarze:

  1. Czy nie lepiej zamiast płodzić swe "codzienne przemyślenia" wpierw odmówić sobie modlitwę Tomasza z Akwinu
    Panie, Ty wiesz lepiej, aniżeli ja sam, że się starzeje i pewnego dnia będę stary. Zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji. Odbierz mi chęć prostowania każdemu jego ścieżek. Uczyń mnie poważnym lecz nie ponurym; uczynnym, lecz nie narzucającym się. Szkoda mi nie spożytkować wszelkich zasobów mądrości, jakie posiadam, ale Ty Panie wiesz, że chciałbym zachować do końca paru przyjaciół. Wyzwól mój umysł od niekończącego się brnięcia w szczegóły i dodaj mi skrzydeł bym w lot przechodził do rzeczy. Zamknij mi usta w przedmiocie mych niedomagań i cierpień w miarę, jak ich przybywa, a chęć ich wyliczania staje się z upływem lat coraz większa. Nie proszę o łaskę rozkoszowania się opowieściami o cudzych cierpieniach, ale daj mi cierpliwość do wysłuchania ich. Nie śmiem Cię prosić o lepszą pamięć, ale proszę o większą pokorę i mniej niezachwianą pewność, gdy moje wspomnienia wydają się sprzeczne z cudzymi. Użycz mi chwalebnego poczucia , że czasem mogę się mylić. Zachowaj mnie miłym dla ludzi, choć z niektórymi z nich doprawdy trudno wytrzymać. Daj mi zdolność dostrzegania dobrych rzeczy w nieoczekiwanych miejscach i niespodziewanych zalet w ludziach. Daj mi, Panie, łaskę mówienia im o tym … Amen'
    PS
    Tez wolałbym aby NASI przedstawiciele nie wchodzili bezustannie w d "watykanczykom" Ale jak na razie Sorry taki mamy klimat
    Lewicowy ponoć Miler tez właził az miło a i cała "tamta lewica" tez nie miała odwagi choćby p....kichnąć NIE zawłaszczaniu Polski a i w Komisji Majątkowej działającej bezprawnie od początku do jej końca nie powiedziała Wara !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepisywać,"gościu"-Wieśku to ty umiesz.
    Cierpisz jedynie na deficyt oleju w głowie i dlatego samodzielne
    myślenie sprawia ci trudność.Powtarzasz obiegowe głupoty o tym
    ,że Kwaśniewski podpisał konkordat,"Miler tez właził az miło",
    postaraj się,jeżeli potrafisz odpowiedzieć na pytanie.
    Czy to prawda i dlaczego? A wtedy możemy podyskutować.
    I nie wstydź się swojego imienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytaj człeku ze zrozumieniem i nie przypisuj innym czego nie ma a istnieje jedynie w twojej wyobraźni
    Gdzie ty znalazłeś choć jedna wzmiankę o ..Kwaśniewskim
    I skąd te twoje
    ".Powtarzasz obiegowe głupoty o tym ,że Kwaśniewski podpisał konkordat

    OdpowiedzUsuń
  4. "a i cała "tamta lewica" tez nie miała odwagi" .
    Skoro cała lewica i Kwaśniewski również w to się wpisuje.
    Nie czepiaj się szczegółów tylko wypowiadaj się merytorycznie.

    OdpowiedzUsuń

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.