czwartek, 8 marca 2018

KOBIETY



https://www.youtube.com/watch?v=quLVxKkAhFg

            Znalezione obrazy dla zapytania 8 marca kwiaty

Dla prawicowych oszołomów przypomnienie o tym że,zarówno
Święto Pracy obchodzone 1 Maja, jak i Dzień Kobiet obchodzony od 1910 r.
w dniu 8 Marca nie są świętami ustanowionymi przez "komuchów".
Ustanowione zostały w kapitalistycznej Ameryce.

"Komuchy" i nie tylko pamiętają niezwykle uroczysty charakter tych Świąt
w okresie  w którym podobno,tak twierdzi premier Morawiecki, Polski nie było.
Ja twierdzę,że była a nawet w niej żyłem przez prawie pół wieku.

Było skromnie ale serdecznie "goździk,rąsia", ewentualnie rajstopy czy
czekolada-czekoladopodobna wprawiały Panie w dobry humor.

A dziś ,niby jest w kalendarzu, a jakby go nie było.Kwiatów mamy w bród,
prawdziwych czekolad nie brakuje,rajstop też,ale nie ma tej atmosfery,
serdeczności i bezinteresownej przyjaźni coraz mniej.

Zamiast świętować niektóre kobiety będą strajkować i manifestować.
Zastanawia mnie tylko jedno,przeciw komu będą te sprzeciwy i zapowiadana
walka o prawa kobiet. Czy przeciw partii rządzącej, której posłowie
głosowali za dopuszczeniem do procedowania projektu obywatelskiego
dotyczącego praw kobiet,czy przeciw opozycji która nie pierwszy zresztą raz,
uwaliła swoimi głosami sprzeciwu,obywatelski projekt.
A tak mówiąc między nami mężczyznami i kobietami obecna opozycja,
a wtedy rządzący mieli wystarczająco dużo czasu bo 8 lat na rozwiązanie
bolączek kobiet.Mieli również poparcie w tej kwestii 2  opozycyjnych
Klubów Parlamentarnych,SLD i Ruchu Palikota ,aby ustawowo a nawet
konstytucyjnie zagwarantować kompromisowe rozwiązania dotyczące
praw kobiet w III RP

Świętującym i strajkującym Kobietom życzę spełnienia marzeń.

"Goździk,rąsia"!

                                              http://www.liiil.pl/promujnotke


4 komentarze:

  1. Klik dobry:)
    Ja, jak najbardziej, świętuję.
    Wiedziałam, że tutaj mogę liczyć na goździki i życzenia, więc przyszłam z samego rana.
    Dziękuję!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wyrobami czekoladopodobnymi nie dysponuję.
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wiedziałam gdzie czekają na mnie goździki! U siebie częstuję słonymi paluszkami firmy "Lajkonik" :)))
    Za goździk i rąsię dziękuję ale upominam się jeszcze o cmok:))

    OdpowiedzUsuń
  4. CCCCCCCCMMMMMMMMOOOOOOOKKKKKKK

    OdpowiedzUsuń

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.