piątek, 8 grudnia 2017

M.MORAWIECKI


Mateusz Morawiecki

Mateusz Morawiecki desygnowany przez KP PiS na premiera!

Moim skromnym zdaniem,rekonstrukcja rządu będzie ale mam duże
wątpliwości co do zmiany na stanowisku premiera,wskazuje na to logika.
Czy to możliwe aby w jeden dzień bronić premier Szydło przed opozycją
a na drugi dzień wręczyć jej dymisję?

Pisałem tak na zakończenie wczorajszej notki.Niestety w tej kwestii
"grubo" się pomyliłem.Okazuje się że,logika nie jest również mocną
stroną formacji Kaczyńskiego a chęć dokonań za wszelką cenę,mam nadzieję
okaże się zgubne dla tej formacji,Nie wiem czy w tej naradzie decyzyjnej uczestniczli
również koalicjanci od Ziobry i Gowina ze Zjednoczonej Prawicy którzy jak
mniemam nie pałają wielką sympatią do "obcego" Morawieckiego.
Premier Morawiecki,bez zaplecza politycznego,jedynie z poparciem
prezesa Kaczyńskiego może mieć problemy z przełamaniem oporu polityków
nie tylko z tych formacji ale również polityków PiS którzy z zazdrością
patrzą na błyskawiczną karierę Morawieckiego.

Kaczyński jak powszechnie wiadomo nie zna się na sprawach gospodarczych.
Zaufaniem za dobre wyniki gospodarcze obdarzył Morawieckiego,który
niewątpliwie ma zasługi na tym polu jednakże osiągnięte nie tylko dzięki
jego pomysłom ale,a może przede wszystkim dzięki doskonałej koniunkturze
panującej w Europie z którą mamy największe związki gospodarcze.

Problemem,o którym już niedawno pisałem jest to że do obowiązków
kierowania dwoma resortami dojdzie jeszcze równie pracochłonne
wypełnianie obowiązków premiera i głównego reprezentanta Polski
na arenie międzynarodowej."Trzymanie kilku srok za ogon" może okazać
się zbyt trudne nawet dla Morawieckiego.

Nie martwią mnie przyszłe problemy rządzących,martwi mnie mizeria
prawicowej opozycji parlamentarnej,cieszy natomiast wzrastające poparcie
dla SLD.Brak tej formacji w Sejmie jest wyraźnie odczuwalny na tle
prawicowej,"totalnej opozycji" która nie ma co zaprezentować wyborcom
a jedynym programem jest "odsunięcie PiS od władzy".

Generalnie,nie jest istotne kto sprawuje funkcje premiera czy jest ministrem.
takie roszady nie zmienią nic,bo w dalszym ciągu będzie rządził Kaczyński.
Chyba że, kiedyś zdecyduje się na objecie funkcji premiera,ale to już jest poza
moją wyobraźnią.


                                               http://www.liiil.pl/promujnotke



1 komentarz:

  1. A ja niwsmiało zapytam Co z protokołem?
    Bo dymisja Szydło nie w tym miejscu została złożona, że desygnować Morawieckiego nie powinien prezes. Oj tam oj tam !!
    Przejmujecie się protokołem, a nie przejmujecie się konstytucją?
    Duda oświadczy, że on uważa to za właściwe, zgodne z protokołem, a nawet z artykułami konstytucji.Inni nie zauważą a "suweren "zrozumie"
    Morawiecki zna angielski wiec i ma za zadanie prostować wizerunek Polski, bo jest zszargany niemiłosiernie, przede wszystkim ruszają unijne procedury związane z sankcjami i proces przed unijnym Trybunałem Sprawiedliwości o nieprzyjęcie uchodźców.To się "dogada" lepiej niż przez tłumaczy którzy cholera ich wie co i jak tłumaczyli.No jak nie jak tak
    Podobno tez potrafi księgować wydatki budżetowe, zaciagać kredyty w zachodnich bankach na jak najniższy procent. Do tego Kaczyńskiemu potrzebny jest nowy premier. Zużyje się szybciej niż Szydło. Co więc nas czeka potem? A kto by tak daleko wybiegał naprzód. w Europie sytuacja tak się może zmienić, że już nikt nie będzie zawracał głowy jakąś Polską.
    A naród trzymany będzie w kagańcu, pozostanie kwestia: czy poluzować, czy mocniej chwycić za mordę
    Tego się naród domagał i o to narod walczył/głosując/ No to naród q...a ma

    OdpowiedzUsuń

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.