niedziela, 7 lipca 2013

Witaj Polsko!!!

 

Jak miło wrócić do Polski,państwa coraz bardziej integrującego się
z Unią Europejską.Ostatnie doniesienia o wprowadzeniu norm unijnych
dotyczących segregowania śmieci i związanych z tym perturbacji przedstawianych
w internecie przyjąłem z niedowierzaniem.Nie sadziłem , że tak prosta ,
przygotowywana od dłuższego czasu operacja okaże się tak trudna dla w ładz
administracyjnych naszego państwa.Okazuje się,że  przedstawiciele wielu
instytucji publicznych nie posiadaja kompetencji nawet w sprawach dotyczących
segregacji śmieci , pardon, odpadów komunalnych.

W miejscu mojego polskiego zamieszkania zauważyłem odremontowany
śmietnik z metalową bramą zamykaną na klucz.To z jednej strony dobrze
bo często śmieci wysypywali ludzie którzy nie byli mieszkańcami a z oszczędności
w swoich willach czy też domkach nie posiadali kontenerów na odpady.
Z drugiej strony źle,bo biedacy lub skacowani bywalcy śmietników powiększą
grono bezrobotnych lub przestępców wymuszających parę groszy na "browar".


Wpadł do mnie syn , akurat ze świeżym pismem dotyczącym podwyżki stawek
za wywóz segregowanych odpadów.Prosił abym jako bardziej doświadczony
wyjaśnił Mu, dlaczego nie segregując odpadów za  czteroosobową rodzinę
płacił miesięcznie 35 zł. a segregując odpady od lipca ma płacić 65 zł.

Niestety jestem za głupi aby zgłębić mądrość naszych ustawodawców-idiotów.
Oprócz wiązanki popularnych ostatnio wśród polityków przekleństw nie potrafiłem
Mu wyjaśnić tego absurdu.
Wykonując dyrektywę UE ,każe nam się segregować śmieci i płacić za wywóz
50% więcej niż poprzednio za niesegregowane.Propagandowo spełnimy wymagania
Unii a w rzeczywistości wszystko zostanie po staremu bo:
-nie ma oznakowanych kontenerów np.na szkło i inne przeznaczone do segregacji
odpady.
-nikt nie zechce tracić czasu na segregacje skoro musi płacić więcej niż poprzednio.

Do grona idiotów, posłów i urzędników unijnych dołączyli nasi rodzimi idioci.
Aby nie było im przykro kilka przykładów idiotyzmów wymyślonych w Unii:
-wprowadzenie norm na krzywiznę banana,
-dotowanie szklanki zimnego lub ciepłego mleka dla uczniów,zwrot dotacji
jeżeli mleko zostało przegotowane bo to już nie jest mleko.
-przeprowadzenie obliczeń które miały udowodnić że,Polska nie leży nad morzem.
-instrukcja "o produkcji jaj na wybiegu" zawierające m.in takie sformułowania"
"kura w klatce ma stać pazurami do przodu i mieć dostęp do urządzeń
ścierających pazury"
-instrukcja szczegółowo opisująca jak należy wchodzić i schodzić z drabiny"
I tak dalej.

Do grupy unijnych idiotów dołączają i nasi , polscy.Integracja z Unią ,przebiega
prawidłowo i jest coraz ściślejsza szczególnie w tworzeniu idiotycznych przepisów
zakazów i  nakazów.


                                         http://www.liiil.pl/promujnotke






3 komentarze:

  1. TU w pełni zgadzam się z ostatnim zdaniem .Od dawna było wiadomo o ustawie śmieciowej no ale ostatniego dnia czerwca to dostalam tylko podwyżkę ,żebym wiedziała -ile mam zapłcić! Podwyżka 55% no i jak mam segregować ,ale jak napisała BET ceny tylko nowe a wyrzucamy po staremu i dzięki ,że wywożą co dwa dni ,bo żadnych pojemników dalej nie ma ... Powiedz mi dlaczego ktoś co się nie wyrobił -na dzień dobry obciąża mnie podwyżką i jeszcze straszy ,że jak nie będziemy segregować to cena wzrośnie o 50% -koszmar i strach bo znów piszą o odpowiedzialności zbiorowej-kocham swój kraj ale boli mnie ta nieodpowiedzialność-coraz trudniej wiele prostych spraw zrozumieć a widząc efekty to pewnie -znów gdzieś poszło -o kasę...Przestaję wierzyć ,że ten kraj jeszcze kiedyś będzie normalny -pozdrawiam -Eliza F.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielokrotnie pisałem o słabości naszego państwa.
    Krytyka zwolenników PO była czasem nawet chamska.
    Jeżeli znając termin nie potrafimy na przyzwoitym
    poziomie załatwić spraw śmieci , to co potrafimy?
    chwalić się i udawać ,że wszystko jest ok.
    Czas to wszystko zweryfikuje i jak sadzę winni
    róznych zaniedbań poniosą kare,przynajmniej polityczną.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ogół nie zabieram głosu w sprawach trudnych. Nie ośmieliłabym się krytykować np. reformy finansów, bo się na tym nie znam. Ale, do licha i jasnej ciasnej, co robić ze śmieciami, to każdy przedszkolak wie i bez trudu wdrożyłby unijne dyrektywy. Śmiecie spowodowały, że znienawidziłam miejsce w którym mieszkam, a jak usłyszałam, że w wielu miejscach śmiecie ludzi zasypują, to nie chcę nawet w tym kraju żyć.

      Duszę się i dławię odpadami po prostu! Wrrrrrrrr...

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.