piątek, 1 czerwca 2012

MĄŻ...stanu



Nie podobało mi się zachowanie "kiboli" gdy na transparentach umieścili napis "Tusk matole.."
Wtedy uważałem że,takie sformułowanie obraża premiera.W miarę upływu czasu muszę,niestety, zweryfikować swój pogląd..Zadaję sobie pytanie czy,aby  "kibole" przynajmniej częściowo nie mieli racji,obdarzajac premiera tym , mało eleganckim epitetem.

Wpływ na moją decyzję,oprócz wielu poprzednich wypowiedzi,ma dzisiejsze skomentowanie listu prezydenta USA,Obamy.
Premier Tusk powiedział, " Prezydent Stanów Zjednoczonych,Barack Obama wykazał klasę właściwaą dla męża stanu i dla prezydenta sojuszniczego państwa". Jestem przeciwnego zdania niż premier Tusk.
Prezydent Obama prezentuje klasę mniej wiecej na poziomie naszego premiera.
Ani Obama ani Tusk nie są, i wszystko wskazuje na to że,nie bedą mężami stanu.Co najwyżej sa mężami własnych żon.Jakie działania, w czasie kończacej się pierwszej kadencji prezydentury Obamy można uznać za dedcyzje które świadczą o klasie Obamy.Może morderstwo Osamy Ibin Ladena ?
O premierze Tusku, z szacunku dla Urzędu który sprawuje nie wspomnę.

To nie Obama,popełniajacy błąd natychmiast go koryguje.Amerykański prezydent odpowiada jedynie na list prezydenta Komorowskiego,tłumacząc sie z popełnienia gafy.Przy okazji chwalac Polaków,jacy wielcy i potęzni są  jako sojusznicy.Papier wszystko przyjmie, nasi decydenci we wszystko uwierzą , podobnie jak piejące z zachwytu media.





17 komentarzy:

  1. Bob, mylisz się. W mediach wrze z oburzenia, że przeprosin nie było. Żądają więcej, więcej,więcej... chyba tylko worek pokutny może Obamę uratować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Klik dobry:)
    Bob, czy mógłbyś zdjąć kod antyspamowy? Ogromnie utrudnia komentowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. czy odpowiedź się odróżnia kolorem tła? Test

      Usuń
  4. Bob, Jest teraz cudnie tu u ciebie!Te barwy pasują do Ciebie i tematyki bloga "jak ulał". Prawdziwie męski blog. A Cesarz - wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acha, kolor tła pasuje do munduru cesarza. Znowu sama sobie odpowiadam...hi,hi... To jakaś choroba jest?

      Usuń
    2. Przecież człowiek lubi uzyskać zadowalającą odpowiedź, hi, hi...

      Usuń
    3. Chyba domyślasz się czyja to zasługa.Nie da się ukryć że, to wspaniała ARTYSTKA

      Usuń
    4. Jestem pewna, że artystka korzystała z goździkowych konsultacji i podpowiedzi:)

      Usuń
    5. Taaak??? Te goździki za dużo mówią, muszę je zdyscyplinować.

      Usuń
  5. I godzina przy komentarzu prawidłowa. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, tak mi się tu podoba, że wciąż zaglądam! Mój goździk ślicznie się komponuje na szarym tle. No i przypomnienie zwycięstwa pod Wiedniem... ach brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba. Tylko kolor mojej szminki tu nie pasuje. Będę musiała malować usta inną pomadką przed przyjściem do Boba?

      Usuń
    2. Oczywiście, że tak. Kolor szminki zawsze dopasowuje się do sukienki...w tym przypadku sukienką jest tło bloga. Sama to wymyśliłaś więc teraz cierp.

      Usuń
  7. O ja się też przeniosłam na blogspota, bo nie mam siły i zdrowia na Onet. Barack mężem stanu? Cóż a świstak siedzi i zawija je w te sreberka.. Ja wiem, że dla niektórych jak na nich plują to pada deszcz, ale ile tak można? Kibole mieli, moim zdaniem, rację. Wyrażali się dosadnie, ale słusznie.

    OdpowiedzUsuń

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.