czwartek, 18 maja 2017

APOLITYCZNI

Znalezione obrazy dla zapytania apolityczni zdjęcia

Czyli sprawę rzekomej apolityczności sędziów Trybunału Konstytucyjnego
mamy wyjaśnioną,Śmieszy mnie ciągłe powtarzanie,że ci, czy tamci,
powinni być apolityczni.Nie ma takiej możliwości w polityce,sądownictwie
czy w mediach,każdy przedstawiciel tych dziedzin ma swoje preferencje
polityczne.

Głowa państwa,czyli prezydent wszystkich Polaków,to mrzonka.
Każdy kandydat na prezydenta jest przedstawicielem jakiejś partii,
oczywiście są również kandydaci niezależni którzy nie mają szans nie
tylko prezydenturę ale nawet na wejście do II tury wyborów.
Obecnie wśród opozycji panuje przekonanie,że prezydent Duda jest
"długopisem" PiS - to prawda podobnie jak Komorowski był notariuszem PO.
Jedynie Kwaśniewski miał przebłyski apolityczności ale one wynikały
z jego koniunkturalizmu,ambicji i szorstkiej przyjaźni z Millerem.
Nie ma możliwości aby partyjny kandydat na prezydenta,po wygraniu
wyborów stał się nagle  apolitycznym prezydentem i zaczął działać
na szkodę formacji która go desygnowała na to stanowisko.

Podobna bujda,którą wyjaśnił były prezes TK prof.Rzepiński dotyczy
apolityczności sędziów,nie tylko TK ale również innych Sądów.
Mianowani przez poprzednią władzę, są w sporze z obecną władzą a każda
próba zmiany,nawet słuszna, jest zamachem na ich niezawisłość.
To 3 prawda ks,Tischnera - czyli gówno prawda.
Zarówno Rzepiński jaki jego następczyni Przyłębska oraz ich poprzednicy
byli politycznymi nominantami co doskonale widać po ich stanowiskach
w sporze o TK.
Dobitnym przykładem apolityczności sędziów TK jest ostatni "występ"
nominanta z PiS,sędziego TK prof.Morawskiego który,jak podobno sam
powiedział w Londynie, reprezentuje równocześnie władzę wykonawczą
i sądowniczą co jest sprzeczne z trójpodziałem władzy.
Sprzeczne ale,dobitnie ilustruje przykład apolityczności III władzy.

Dziennikarz to niezależny, apolityczny, obiektywny piewca prawdy.
Czy polscy,tzw.dziennikarze tacy są?Oczywiście że nie.Dziennikarze
opanowanej przez PiS "telewizji narodowej" służą władzy,a gdy nie służą
to są wywalani z pisowskich mediów.Polskojęzyczni dziennikarze,
zarówno komercyjnych stacji jak i zagranicznych mediów mają jeden cel
dokopać obecnej władzy,bo po prosty jej nie lubią.Ja też jej nie lubię,
nie jestem dziennikarzem,ale jeżeli zrobi coś dobrego dla społeczeństwa
to dlaczego mam o tym nie napisać.

Ja również nie jestem apolityczny, od zawsze popieram lewicę,zwalczam
od lat popisowa prawicę ale jak na to zasługują to czasami chwaliłem PO
i  będę chwalił również PiS.może dlatego,że nikt mi nic nie każe i nikt mnie
z roboty nie wywali,chyba że czytelnicy przestaną odwiedzać mój blog
to sam się zwolnię.

                                      http://www.liiil.pl/promujnotke


1 komentarz:

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.